søndag den 8. maj 2011

Om den voksende købetrang


Knightcat

Så gik der godt nok lige et par dage eller tres siden sidste indlæg! Ligesom alle andre har jeg brugt min tid på skole skole skole i de hersens eksamensmåneder, men jeg synes heller ikke jeg har følt mig så inspireret på det sidste. Nye moderelaterede køb er det heller ikke blevet til læææænge! Jeg har nemlig gennem de sidste måneder brugt alle mine penge på åndssvagt dyre elregninger, en rejse til Paris (til august) og en ny cykel. I næste måned kan jeg se frem til at smide et par tusind på en tandlægeregning, så der går nok noget tid før der er nyt i skabet. Det er selvfølgelig dejligt med store køb som rejser og ny cykel, da det er ting man bliver virkelig glad for, og som man har brug for! Men det er bare ikke det samme som at købe lækre ting som man ikke har brug for, men som man køber fordi man har lyst. Har jeg ret?

Anyways, nød lærer shoppelysten kvinde at bruge sit tøj på nye måder, og det er så hvad jeg prøver lidt på. Førhen har jeg været stor tilhænger af tætsiddende forneden og løstsiddende foroven eller omvendt. Men nu er jeg begyndt at kombinere løstsiddende med løstsiddende. Jeg har før syntes det så lidt for posedame-agtigt ud, men når man gør det rigtigt, kan det se rigtigt lækkert og luksuriøst ud. På det sidste er jeg blevet glad for at gå med sorte haremsbukser og en løs hvid skjorte - især sammen med høje hæle og en minimalistisk halskæde til fest. Lækkert lækkert lækkert!

Selvom det er skønt at opdage nye muligheder i det tøj jeg allerede har, glæder jeg mig vanvittigt meget til jeg får råd til at shoppe lidt amok igen! Det bliver også bare lidt kedeligt at tage dagens-billeder, når der ikke ind imellem kommer nye ting i skabet, som kan inspirere til nye outfits.

Jeg ved ikke om jeg bare lyder totalt materialistisk, men hvad er en modeblog uden nyt tøj? Er sikker på der er nogen derude, der kan følge mig.

Og det var vist det længste indlæg her på bloggen nogensinde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar