fredag den 12. august 2011

Mandagens


Jakke Monki / Skjorte Vintage / Shorts Levi's / Støvler Nilson / Solbriller Vintage / Læbestift Bordeaux fra Max Factor

Billedet er taget inden det begyndte at regne, og måtte senere skifte til jeans og gummistøvler. Øv for et vejr vi har haft de sidste dage. Heldigvis ser det til at blive godt vejr i Paris i næste uge, hvor jeg skal besøge byen for første gang :)

Speaking of Paris, så har jeg netop modtaget mit splinternye spejlreflekskamera fra Canon, som jeg håbede på ville ankomme inden på onsdag, hvor jeg tager afsted. Det gjorde det heldigvis, og det er så lækkert! Det første jeg gjorde var at lade batteriet op, og jeg glæder mig så meget til at lege med det og lære det at kende. Og så er Paris jo ikke den værste by at gå amok med sit nye kamera i, vel? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar