søndag den 16. oktober 2011

Garderobetanker

Streetfsn

Klikkede forbi streetfsn i dag, og faldt over dette billede af Hanne Gaby Odiele. Der er umiddelbart ingen af de items hun har på, som jeg selv ville finde på at købe, men de fungerer bare supergodt sammen! Det er ægte inspiration ;)

Jeg har længe lidt under at min garderobe ikke havde basisting nok, og det resulterede i mange tøjkriser. Nu er der efterhånden ved at være ret godt styr på det, og jeg har i en periode stort set kun købt basisting i sort/hvid/grå/nude. Så nu har jeg stort set aldrig tøjkrise. Jeg har altid noget at tage på, som, med de rette accessories, passer til lejligheden. Men nu føler jeg, at jeg at min shopping er klar til at gå i en ny retning. Selvom min garderobe nu er enkel og brugbar, kan den også komme til at føles lidt kedelig. Jeg mangler nogle lidt vildere statement-items, som kan opdatere mine outfits og gøre dem mere spændende. Og som ikke nødvendigvis passer til ALT. Selvfølgelig er det værd at overveje, om de ting, man falder for, vil passe ind i ens garderobe. Med det er, efter min mening, sjovere at shoppe, når man ikke altid behøver tænke på, om de nu også er basic nok. Et drømmekøb er denne nederdel. Den er lige dyr nok til mit budget, men så kan man altid krydse fingre for et udsalg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar