onsdag den 28. december 2011

Julegaver


Her er et udpluk af mine julegaver. Jeg fik mange rigtig lækre ting, som jeg havde ønsket mig, men også vildt fede overraskende gaver. Den største overraskelse var gaven fra min kæreste, som var flybiletter til London. Vi skal afsted til februar, og jeg glæder mig helt vildt! Af mine forældre fik jeg en Xperia Mini, og kan nu endelig være med på det dér smartphone :D Yes! Jeg er i fuld gang med at lege...

Glæder mig til at gense Across the Universe! Og til at tage de fine sko fra Vagabond i brug :)


Nomess make-up organizer. Jeg fik egentlig to i den mindre udgave, men byttede dem til den store. Endelig er der styr på sagerne!


Bøger er altid et hit hos mig!


Lækker rummelig taske fra H&M. Er vild med farven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar